Liebster award

Een Liebster award is een virtuele award voor beginnende bloggers om de persoon achter de blog beter te leren kennen. Devereaux bedankt voor de nominatie! Hierbij een stukje over mijzelf.. Enjoy!

IMG_20150407_221922

Hoe ben je op het idee gekomen om te bloggen?
Sinds Mei 2014 ben ik bezig om gezond te eten en daardoor ben ik afgevallen. Het leek me leuk om lekkere en gezonde recepten te delen met mensen én andere mensen hierdoor te inspireren en te motiveren. Ook hou ik ervan om leuke DIY’s te maken en verzinnen voor in huis. Ik las ergens een blog waarin stond waarom zou je niet beginnen? Ik dacht ik doe het gewoon en zie wel waar het schip strandt! Toen was mijn blog befitandinspired geboren! Ik heb er geen moment spijt van.

Welke artikelen vind je leuk om te lezen op iemand anders zijn/haar blog?
Leuke weetjes over healthy food of lekkere recepten dat vind ik erg leuk. Ook vind ik persoonlijke verhalen ook erg interessant! Leuke DIY’s en woon-inrichting blogs vind ik ook super leuk om te lezen.

Hoeveel tijd besteed je per week aan bloggen?
Zodra ik de tijd heb sta ik in de keuken en probeer ik recepten, maak ik foto’s en schrijf ik voor mijn blog. Ik post nog niet elke week wat omdat er gewoon veel tijd in gaat zitten. Ideeën zijn er genoeg en als ik dan voor mijn blog tijd vrijmaak zit ik er vaak wel 4 uur aan.

Waar schrijf je graag over.
Tja dat is toch echt wel gezond eten! Vooral als ik dan appjes, mailtjes of Facebook berichtjes van mensen krijg die een recept hebben gemaakt! Super leuk om te horen! Stiekem vind ik het leukste om over ‘gekke’ gezonde dingen te bloggen. Bijvoorbeeld mijn bloemkool andijvie stampot of mijn spinazie pannenkoekjes. Het klinkt niet erg appetijtelijk maar is het wel. Ik zeg durf en doen! Dan weet je hoe t uitpakt..

Wat is jou favoriete kledingstuk?
SJAALS! I love it. Ik zou t liefste elke dag een sjaal dragen.. In de winter doe ik dat eigenlijk ook altijd. Ohja en kledingstukken met leer erin vind ik ook super gaaf, lekker stoere look daar hou ik wel van!

Wat kan er volgens jou echt niet in een blogspot?
Veel, zolang je lekker jezelf blijft en alleen dingen blogt waar jezelf achter staat!
Het kan voor mij niet gek genoeg als het om eten gaat! Ik hou van gekke, recepten zoals deze.

Welke social media gebruik je in je blog?
Facebook (& instagram)

Wat is je favoriete drankje.
Poeh weer zon lastige vraag.. Een vers geperste jus d’orange of klinkt dit nu te gezond? Tja .. ik drink veel water en kwa alcohol vind ik amaretto erg lekker (ook in toetje!) of baileys hmm. Oké ik geef het toe, kiezen is niet mijn sterkste kant;)

Welke drie dingen neem je altijd mee als je weggaat?
MIJN TELEFOON! Veel mensen zeggen ik ga niet zonder make up de deur uit maar ik ga niet zonder telefoon de deur uit! Paar maanden geleden was mijn telefoon kapot en ik voelde me zo gehandicapt. Mijn telefoon is mijn agenda, camera, TomTom, internetbankieren, fotoalbum, kookboek, vragen beantwoorder(google), klok, bijbel, mail, mp3 speler, notitieblok, wekker, krant, lichtknopje (erg he.. Tja gadget van m’n man) en telefoon natuurlijk. En dat allemaal in één dat kan ik niet missen. Het was toen zo erg dat ik zonder mijn telefoon in de stad liep en dus niet wist hoe laat het was -irritant- dat ik maar de tijd ging zoeken op mijn bonnetje! Haha je wordt wel creatief!

Wat is je toekomstplan m.b.t je blog?
Om steeds meer en vaker te bloggen! Om misschien mensen te helpen met tips om gezonder te eten of af te vallen door te sporten en gezond eten. Misschien ga ik ook een cursus doen voor fotografie zodat ik nog mooiere foto’s kan schieten voor mijn blog! Want dat vind ik heel leuk om te doen!

Heb je nog een tip voor andere bloggers(of mensen die willen gaan bloggen)?
Ik heb stiekem de vraag een beetje verlengd –hihi- Ik was erg aan het twijfelen of ik deze blog wel moest starten. Ik had helemaal geen ervaring wist niet hoe t moest. Ik ben ook geen voedingscoach of personal trainer.. Maar ik las ergens, if you can dream it, you can do it.. En wat heb je te verliezen? Als je er zelf plezier in hebt zeg ;ik doe het! Verder een tip voor bloggers; GENIET en ga lekker mee door waar je mee bezig bent! Én vergeet mede bloggers niet te motiveren!

Bij deze nomineer ik mijn nichtje en blogger Amy Kerkhof. Jij mag de bovenstaande vragen beantwoorden op jou blog en ook weer andere bloggers nomineren en een kleine waardering geven voor het bijhouden van hun blog!

x Liefs Marloes
Wil je mijn blog volgen? Klink dan rechts onder op de pagina op volg! Volg je mij ook op facebook en instagram?!

Geef een reactie

