Paradijs voor jou en je kind..

Elke dag ijs eten, dat is het paradijs voor elk kind toch?! Voor mij wel, ook al ben ik geen kind meer! Ik hou van ijs in alle soorten en maten! Schepijs, softijs of een McFlurry. Maar een SWIRL wint van ze allemaal. Je weet wel dat heerlijke ijs wat je op het station haalt en eigenlijk veel te duur is..

Maar wat zit er in dat heerlijke ijs? In één bolletje schepijs zitten maar liefst 2 suikerklontjes en een McFlurry wint met maar liefst 10 suikerklontjes! Niet de gezondste keus voor jou en je kind dus…

Wel heel lekker dus ik als GEK-OP-SWIRLS, moet dat toch gezonder, makkelijker, goedkoper en suikervrij kunnen maken. En het is me gelukt en ohhh wat goddelijk en ook nog gezond!

Met maar 4 ingrediënten en ZONDER ijsmachine maak je dit gezonde ijs in nog geen 10 minuten!

gezond ijs

Meng voor 2 personen 200 gram bevroren aardbeien (ik kocht een een zak met bevroren aardbeien) met 75 ml volle yoghurt en een klein beetje water in de keukenmachine. Mix tot het glad is. Voeg hierbij in stukjes gesneden aardbeien en fijngehakte pure chocolade (liefst meer dan 72% cacao) Breng eventueel op smaak met een drupje zoetstof of honing. En genieten maar..

Gezond ijs

Tip: Maak deze gezonde SWIRL samen met je kids.
Ze kunnen makkelijk helpen en je kan ze met een gerust hart, de hele bak leeg laten eten. Welkom in het paradIJS!

gezonde swirl

Be fit and inspired!
Heb jij deze goddelijke, gezonde SWIRL gemaakt? Laat dan even een berichtje achter, vind ik leuk!:)
x Liefs Marloes

Volg je mij al op FacebookInstagram

Geef een reactie

