APPELTAART | Gezonde versie!

Afgelopen week mocht ik voor We definitely een gastblog schrijven. Natuurlijk kon ik het niet laten om te bloggen over gezond eten. Ik wil laten zien dat gezond eten niet geiten-wollen-sokken-achtig is.. Maar dat als je een aantal ingrediënten vervangt, je het super easy, gezonder kan maken! Én dat het gewoon super lekker kan zijn!
Soms heeft mijn man het gewoon niet door dat ik hem stiekem hartstikke gezonde voeding naar binnen laat schrokken. Vind jij het ook zo lekker, ja heerlijk.
Tijdens deze gezonde appeltaart kreeg ik wel de vraag .. Is dit nou weer zo’n gezond taartje? Oké, ik geef het toe. Ja hij is gezond. Hij stopte nog een hapje in zijn mond en zei ; Ja, erg lekker voor iets gezonds!

Nieuwsgierig naar het recept van een gezonde en heerlijke appeltaart?
Bekijk dan even op de blog van Devereaux waar ik hem afgelopen woensdag plaatste:

http://lovelivelaughandblog.blogspot.nl/


Gezonde_Appeltaart

P.s Kijk ook verder even rond op haar site voor de allerleukste DIY’s en mooiste foto’s!

En kijk hier even op haar gastblog die ze op mijn blog achterliet!

Veel liefs,
En be fit and inspired!
Marloes

Geef een reactie

