Vaderdag 2.0

Ha creatieve volgers!

Ken jij dat ook dat je uren op pinterest kan zoeken naar de leukste ideeën.. dan lig ik in bed en denk ik : Nog 1 keer scrollen. Tja, misschien ben ik wel de enige. Ik vind het heerlijk om inspiratie op te doen!

Vorig jaar schreef ik deze blog met leuke ideeën voor vaderdag. Dit jaar kon ik het niet laten om wat leuke ideetjes bij elkaar te zoeken.

Helpende handje

Dit is mijn favoriet. Zo leuk en makkelijk om met je kids te maken! Een helpend handje voor papa. Een leuk briefje/gedichtje erbij wat papa allemaal met zijn handen doet voor jullie en betekend maakt het helemaal af!

helpende handje DIY

Massage

Leuk voor de kids en lekker voor papa. Een gratis massage tijdens het spelen, wat wil een vader nu nog meer.

Vaderdag massage

Daddy you rock

Maak een leuk lijstje met stenen met een bij passende tekst!

Vaderdag

Snor 

Lieve papa, het zit wel snor met jou. Maak een leuke foto van je kinderen. Laat een canvas verven, knip de foto uit en plak een plaksnor (te koop bij de action) erop. Super leuk toch!

Vaderdag snor

Onbeperkt kusjes

Maak een leuk zoenpasje voor onbeperkt kusjes. Altijd in je portomonee!

Zoenpasje

Foto á la papa

Maak een leuke foto van je kids in papa’s kleren of schoenen! 😉

Vaderdag foto

Vaderdag schoen

Voetsporen

In papa’s voetsporen..

Vaderdag voetsporen

Mars

Mijn papa heeft veel in zijn mars.

Vaderdag mars

Nog meer helpende handjes

Maak helpende handjes met een ‘tegoedbon’ voor papa.

Vaderdag helpende handjes

 

Ik wens jullie een hele fijne vaderdag. Dat alle papa’s in het zonnetje mogen staan!

Liefs Marloes

Volg je mij ook al op FacebookInstagram ?!

Een gedachte over “Vaderdag 2.0

Geef een reactie

